جستجو کردن

خرید بهترین انواع قهوه خرما با قیمت ارزان

قهوه خرما تولید شده از هسته انواع خرماهای مرغوب می باشد و مصرفش به سلامت بدن کمک کرده و از بیماری های مختلف جلوگیری می کند.

قهوه خرما

قهوه خرما

قهوه خرما تولید شده از هسته خرماهای رسیده و مرغوب می‌ باشد که توسط برندهای مختلف امروزه طبق نکات بهداشتی در کارخانه‌ ها تولید می‌ گردد و در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد.

این نوع قهوه دارای مزایای زیادی برای سلامت بدن می‌ باشد و با مواد ویتامینه و مغذی زیادی که در خود جای داده است سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌ کند.

این محصول دارای فیبر می‌ باشد و مصرفش برای افرادی که دچار افزایش وزن هستند گزینه بسیار مناسب و سالمی است و باعث می‌ شود فرد با مصرفش اشتهای خود را کاهش دهد و به تناسب اندام خود کمک نماید.

مشخصات قهوه خرما

مشخصات قهوه خرما

مشخصات قهوه خرما بسیار زیاد می‌ باشد که در این مقاله نمی‌ توان همه مشخصه‌های این کالا را بیان کرد.

  • کالا دارای رنگ قهوه‌ای می‌ باشد.
  • تولید شده از هسته خرما است.
  • دارای ویتامین‌ و مواد مغذی زیادی می باشد.
  • کاملا طبیعی و ارگانیک بوده و در تولید آن از هیچ گونه مواد افزودنی و مضر استفاده نمی‌ شود.
  • دارای کافئین پایینی می‌ باشد و مصرفش برای افرادی که به کافئین حساسیت دارند ضرری در پی ندارد.
  • از بیماری دیابت جلوگیری می‌ کند.
  • بسته‌ بندی و برندهای متعددی دارد.
  • دارای آرم استاندارد و تاریخ تولید می‌ باشد.
  • در شهرهای تهران، اصفهان و شیراز تولید بیشتری دارد.

خرید قهوه خرما

خرید قهوه خرما

خرید قهوه خرما احتیاج به یک سری فاکتورها دارد که مصرف کننده حین خرید این فاکتورها را باید رعایت کند تا بتواند خرید موفقی داشته باشد.

اولین فاکتوری که مصرف کننده حین خرید باید در اولویت قرار دهد توجه به کیفیت قهوه است برای اینکه از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید بهتر است اقدام به خرید برندهای معتبر آن نمایید، زیرا تولید شده از مواد اولیه باکیفیت هستند.

توجه به تاریخ تولید و انقضا و همچنین آرم وزارت بهداشت که توسط تولید کننده بر روی بسته‌ بندی درج شده است نیز الزامی می‌ باشد.

به بسته‌بندی آن نیز دقت کنید و نوعی را خریداری نمایید که بسته‌ بندی آن پلمپ شده باشد تا هیچ گونه آلودگی به داخل آن نفوذ پیدا نکند.

قیمت قهوه خرما + خرید و فروش

قیمت قهوه خرما + خرید و فروش قیمت قهوه خرما بستگی به یک سری پارامترها دارد که از این پارامترها می‌ توان به برند، میزان عرضه و تقاضا، حجم بسته بندی، تورم بازار و غیره دارد.

با کاهش و افزایش نرخ ارز قیمت این کالا نیز تغییر می کند.

هرچه برندها معتبرتر باشند محصول با قیمت بیشتری عرضه می شود به همین دلایل نمی توان قیمت مشخصی برای آن در نظر گرفت.

نرخ این محصول از ۵۵/۰۰۰ تومان تا ۶۰/۰۰۰ هزار تومان متغیر است و این قیمت برای ۳۰۰ گرم از کالا لحاظ شده است، دلیل این بازه قیمتی تورم بازار و برند آن است.

برای خرید این کالا می توانید هم اکنون به این سامانه مراجعه کنید و با شماره‌هایی که در سایت مشاهده می‌ کنید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید و کالای خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *