جستجو کردن

خرید و قیمت روز چیپس خرما حبه ای

چیپس خرما حبه ای، یکی از انواع خوراکی های بسیار خوشمزه و دلچسب است که از انواع خرمای کاملا طبیعی و تازه به طور بهداشتی تهیه می شود.

چیپس خرما حبه ای

چیپس خرما حبه ای

همان طور که از نامش پیداست چیپس خرما حبه ای، از انواع خرمای با کیفیت عالی تولید می شود که به صورت حبه ای با طعم های مختلف در بازار عرضه می شود.

این محصول عمده از ارزش غذایی و درمانی زیادی برای سلامت بدن برخوردار است و با وجود مواد مغذی و سرشار بودن از انواع ویتامین ها جایگزین مناسبی به جای چیپس و پفک برای کودکان می باشد.

چیپس خرما به دو روش خانگی و صنعتی تهیه می شود که نوع صنعتی از لحاظ بهداشتی مفید تر و با کیفیت تر می باشد.

لازم به ذکر است این محصول از قند طبیعی برخوردار است به همین خاطر برای افرادی که از بیماری دیابت رنج می برند بسیار حائز اهمیت می باشد.

مشخصات چیپس خرما حبه ای

مشخصات چیپس خرما حبه ای

مشخصات چیپس خرما حبه ای، این محصول با ارزش دارای خواص آنتی اکسیدانی فراوان و نیز سرشار از ویتامین ها و همچنین فیبر و مواد مغذی فراوان می باشد که برای سلامت بدن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ضمنا از این محصول به عنوان خوراکی در رژیم غذایی خود می توان استفاده کرد.

این نوع چیپس به صورت حبه ای در ابعاد و اندازه یکسان با تنوع طعم و کاملا شیرین و خوشمزه با ماندگاری بالا وجود دارد.

بسته بندی محصول از نشان سیب سبز سلامت جهانی برخوردار بوده و کاملا بهداشتی و ارگانیک می باشد.

این محصول دارای شکل ظاهری زیبا و به رنگ قهوه ای است که پایه اصلی آن را خرما، تشکیل می دهد و با مقدار کمی شکر و رد تفت داده و به صورت قطعه قطعه برش می زنند و مورد مصرف قرار می دهند.

خرید چیپس خرما حبه ای

خرید چیپس خرما حبه ای

چنانچه قصد خرید چیپس خرما حبه ای، را دارید می توانید با نکات مهم و شیوه های خاص آن را از بهترین مراکز با کیفیت بالا خریداری و مورد مصرف قرار دهید.

خرید محصول را با توجه به نوع بسته بندی، شکل و رنگ ظاهری محصول با کیفیت بالا انجام دهید تا از مصرف آن سود و بهره زیادی ببرید.

هنگام خرید محصول به مشخصات درج شده بر روی بسته بندی دقت کنید که از تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پروانه بهداشتی، وزن خالص و غیره برخوردار باشد.

زمان خرید محصول توجه به برند و شرکت تولید محصول بسیار مهم می باشد زیرا شما را با محصولی عالی و سالم می رساند.

قیمت چیپس خرما حبه ای + خرید و فروش

قیمت چیپس خرما حبه ای + خرید و فروش

قیمت چیپس خرما حبه ای، بر اساس پارامترهای مختلفی همچون: کیفیت، برند، نوع خرما به کار رفته در تولید محصول، تنوع طعم، مزه، نوسانات روزانه بازار، میزان افزودنی ها و غیره متغیر است.

لذا بازه قیمتی محصول برای هر کیلو بین 100،000 الی 180،000 تومان متفاوت می باشد.

برای خرید محصول می توانید از طریق اینترنت به صورت آنلاین به روش مستقیم و غیر حضوری به سایت ما مراجعه و مرغوب ترین و به صرفه ترین نوع محصول را از ما سفارش و خریداری کنید.

کارشناسان ما در این حیطه شما دوستان را با انجام مشاوره و راهنمایی های خود به سوی محصولی مرغوب و ارزان تشویق و ترغیب می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *